Uncategorized

Virtual Park EEN NIEUWE MANIER VOOR GEMAKKELIJK PARKEREN

Virtual Park EEN NIEUWE MANIER VOOR GEMAKKELIJK PARKEREN
Invoering
Hoevelen hebben de snelheid van ons leven in de afgelopen tien jaar veranderd. Wat we in 3-5 minuten doen, gebeurt nu met de snelheid van het licht. En elke vertraging in slechts enkele minuten lijkt misschien voor altijd, vooral acuut als je ergens te laat bent en je echt van punt A naar punt B moet schakelen.
 
Alles veranderd. We veranderen, technologische veranderingen, objecten en gadgets, computers en mobiele providers veranderen. De nieuwe vervangt veilig de oude. En de wereld vliegt tegelijkertijd in een gek tempo, verandert de ene sfeer van ons leven in een andere of maakt het op een nieuwe en moderne manier moderniserend.
Abstract. Blockchain-technologie wordt gepromoot als een van de grote technologische ontwikkelingen van onze tijd en wordt beschouwd als een oplossing voor veel van
de technische problemen waarmee industrieën te kampen hebben in sectoren als financiën,
auto en detailhandel. Ondanks de toenemende aandacht en gebruik, massa
adopties van cryptocurrencies is nog niet gebeurd.
WAT ZIJN VIRTUELE PARKEN?
Taman Virtual is een platform voor de ontwikkeling van de VR-industrie op de wereldmarkt.
De technologische oplossingen van Virtual Park Company bieden nieuwe manieren voor gebruikers om te communiceren met de virtuele wereld en trends in de ontwikkeling van de industrie te identificeren. Met behulp van tokens willen we virtual reality naar een nieuw niveau van perceptie en kansen brengen en technologie toegankelijker maken.
TOKEN VR
VR-tokens vormen de basis van alle platforms en zullen worden vrijgegeven op het Blochchain-platform onder de ERC-20-standaard. VR tokens die zijn vrijgegeven als onderdeel van de distributie hebben handige functies en worden gebruikt om waarden naar het platform over te dragen. VR-tokens kunnen worden gebruikt als betaalmiddel voor de aankoop van games en modules die door VR zijn ontwikkeld, zowel door officiële virtuele parken als door gewone gebruikers. Tokens geven kopers 15% korting
ONZE GEMEENSCHAP
Niet alleen de technologie ontwikkelt zich, maar ook mensen die deze technologie gebruiken. Degenen die al betrokken zijn bij de nieuwe blockchain-economie, zullen morgen de wereld veranderen, en miljoenen en miljarden mensen brengen. Deze mensen zijn de motoren van toekomstige vooruitgang. Ons project vereenvoudigt het mechanisme van interactie tussen mensen en de virtuele wereld, waardoor steeds meer mensen verschillende virtual reality-services kunnen gebruiken. We bieden onze klanten eenvoudige en gemakkelijke toegang tot de best practices van de VR-markt die zijn opgenomen in het Taman Virtual-project via tokens.
ONZE INTELLIGENTE CONTRACTEN
De basis voor de ontwikkeling van ons intelligente contract is de bibliotheek openzeppelin.org, die een standaard biedt voor betrouwbaarheid en veiligheid van code die wereldwijd kan worden uitgevoerd. VR is een token dat is vervaardigd volgens de ERC-20-standaard met een beperkt volume.
HOE WERKT DIT?
Voor ontwikkelaars
Toegang tot de SDK
Integratie in de Virtual Park-infrastructuur
VR Lab: de mogelijkheid om uw eigen product te realiseren
VR-marktplaats
Bonus franchise
Betaling voor de VR-toepassing in de Virtuele park-token
15% korting op de betaling voor VR token-applicaties
10% korting voor franchisekopen
10% korting voor bezoekers van het VR-park bij betaling in VR-tokens
Virtual Park en VR-applicatie
Marktplaats met veel virtuele parktoepassingsopties.
Entertaining, marketing en educatieve VR-applicatie
VR-games voor verschillende leeftijdsgroepen en zakenreizigers
VIRTUELE PARK CONCURRENTIEVOORDEEL
Ons lichaamscontrolesysteem
Ons belangrijkste technologische voordeel is het bodycontrol-systeem, waarmee u alle acties van spelers in een slimme ruimte kunt volgen. Deze technologie biedt een concurrentievoordeel ten opzichte van bestaande projecten.
Waarde van het Virtual Park-platform
De waarde van het Virtual Park-platform en digitale activa van VR-tokens hangt af van de toename van het aantal actieve deelnemers in het systeem. Als gevolg hiervan zal de hoofdtaak na het lanceren van het platform populair worden bij de ontwikkelaarsgemeenschap en Geno Techno.
Ons virtuele park
Elk VR-gamepark is ontworpen voor de onbeperkte hoeveelheid inhoud die bezoekers kunnen kiezen. Deze inhoud kan de vorm hebben van games en educatie.
PASS VR
Met de Warehouse VR-applicatie kunnen ontwikkelaars hun applicaties hosten en gebruiken voor alle virtuele parken en gebruikers in algemene winkels.
VR-toepassingsgeheugen van een enkele bron
Productondersteuning en updates van de ontwikkelaar
VR-betalingsmodule
Volledige applicatie-integratie met Taman Virtual en lichaamssysteem
TOKENSALE
Token-symbool: VR
Begin met het verkopen van postzegels: 17.04.2019
Einde van de verkooptoken: 29.05.2019
Verkochte tokens: 3.900.000
Prijsteken: 1 Amerikaanse dollar
Specificaties: ERC-20
Softcap: 800.000 US-dollar
Harde stempel: 3.000.000 Amerikaanse dollars
Verkoopduur: 42 dagen
 
PERSOONLIJKE VERKOOP
17.04.2019 – 29.05.2019
30% bonus
Softcap: 800.000 US-dollar
Harde dop: 3.000.000 $
PRE ICO
24.06.2019-10.08.2019
20% bonus
Softcap: 1.800.000 US-dollar
Harde dop: 7.500.000 US-dollar
STAP 1
24.08.2019-10.10.2019
15% bonus
Soft Cap: 8.400.000 US-dollar
Harde dop: 25.000.000 $
LEVEL 2
24.10.2019-26.12.2019
10% bonus
Soft Cap: 17.000.000 $
Harde dop: 50.000.000 $
NIVEAU 3
24.01.2020 – 17.04.2020
5% bonus
Soft Cap: 22.000.000 $
Harde dop: 64.500.000 US-dollar
 
ROADMAP
2016 – Q4
Stichting Virtual Park
Ontwikkeling van lichaamstracking en bewegingstechnologie
Ontwikkeling en constructie van de eerste alpha-versie van het Body Control-kostuum
Ontwikkeling van een camerasysteem voor het volgen van de lichaamspositie met tussenpozen
Leap Motion-integratie- en schrijfsoftware voor het detecteren van handbewegingen
2017 – Q1
bouwsystemen
De eerste test van instellingen voor lichaamscontrole met camerasynchronisatie registreert VR-beweging
Stabiele softwareontwikkeling
Bouw en test de eerste volledige versie van het platform
Optimalisatie van algoritmen voor het lezen van ruimtelijke posities
2017 – Q2
systeemontwikkeling
Technologische presentaties voor de eerste investeerders van het bedrijf en de eerste ronde van aantrekkelijke investeringen
Ontwikkeling van VR-applicaties en beginnen met werken aan de SDK
Test en debug het volgsysteem
Ontwikkeling van interactieve wapens voor VR-spellen en interactieve objecten
2017 – Q3
Onderzoek naar de marktbehoeften van VR
Analyse van zakelijke vereisten en doelgroep van virtuele realiteiten
Eigen investering om een ​​proefversie van het Virtual Park-ecosysteem te maken
Start het eerste platform in de proefmodus
Het lichaamscontrolesysteem opstellen
Projectontwerpplatform en definitie van een strategie voor toetreding tot de open markt
2017 – 4e kwartaal
Eerdere productversie
SDK-presentatie voor externe ontwikkelaars
Aantrekkelijke tweede ronde investering in dit project
Projectcontacten met gebruikers in open gebieden
Software-ontwikkeling om de functionaliteit van virtuele parken uit te breiden
Herziening van technologieoplossingen en positioneringsplatforms in de open markt
PR und Open Area Marketing
2018 – Q1-Q4
Voorbereiding voor tokenverdeling
Begin met het gebruik van blockchain-netwerken in het ecosysteem van Virtual Park
Start de regulatie van het Virtual Park-project
Interessante consultant
Kennismaking met potentiële investeerders
Ontwikkeling van fondsenwerving van bedrijven
Overzicht van technologische oplossingen en platformpositionering
Ontwikkeling van mediaplannen en marketingonderzoek
Virtuele parkregistratie in het VK
2019 – Kw1
Distributie van VR-tokens
Presentatie van het Virtual Park-project op de open markt
Virtuele parkmarketingcampagne
Begin met het aantrekken van kapitaal om de omvang van het project op de wereldmarkt te vergroten
Roadshow in Azië en Europa
Distributie van VR-tokens
Vat samen en geef bouwcodes uit
2019 – Kw2
Betaal voor het blokfiche in het VR-token
Eerste virtuele parkeerontwikkeling na tokenverdeling
Ontwikkeling van VR-applicatiemarkten voor de VR-markt
2019 – Q3-Q4
Effectieve reclame en integratie
API-ontwikkeling voor integratie met de Virtual Park-applicatie
De tweede fase van het bouwen van een park in de VS.
Stop tijdelijke resultaten en openbare rapporten
Zoek het platform in andere talen
Start het Blockchain-netwerk en introduceer VR-tokens in het circuit
TEAM
Kirill Granev: Managing Director
Managing Partner van de Custodian. Managing Director van Monoreto Pte LTD. Kirill is het hoofd van het Taman Virtual-project en gelooft in de popularisering van VR / AR-technologie. Ondernemer Een expert in blockchaintechnologie en tokenbeheer.
Deutsch Molchanov: CCO
Ondernemer 2015, volgens de Russische Universiteit voor Economie Plechanov. Herman is de directeur van de strategische ontwikkeling van het virtuele park.
Katarina Stabredova: PR-directeur
Katarina is een expert in PR- en marketingprojecten in Europese, Russische en GOS-landen. Voordat hij naar de ICO-markt verhuisde, werkte hij met het grootste cosmeticamerk en de Russische popster. Organisator van de Russische modedag. Hij kende deze markt van binnenuit en dankzij zijn jarenlange ervaring beheerste hij elke taak.
Andrey Vinnikov: Frontend-Entwickler
Toonaangevende interface-ontwikkelaars met ervaring in het creëren van high-load systemen. Privacy- en cloudexperts.
Yuriy Lavroushen: Full Stack-ontwikkelaar
De ontwikkelaar van multidisciplinaire cloud-applicaties met ervaring in de ontwikkeling van educatieve platforms.
Dmitry Turovets: promotieadviseur 
Projectfinancieringsspecialisten, actieve deelnemers aan het Virtual Park-project. De grootste mediaprojectdeelnemers in PR-campagnes: zoeken naar Russian Railways, Underground, MediaInform en Claustrofobie. Hij heeft meer dan 5 jaar ervaring met merkreclame. In VR Park is hij een strategische planner.
Andrey Gillikh: ontwikkelaar van UX / UI
Geavanceerde UX / UI-interfaceontwikkelaars die gespecialiseerd zijn in 3D-graphics voor ruimte en virtuele games! Hij werkt al meer dan 10 jaar op dit gebied. In Taman Virtual de functie van grafisch ontwerper.
Mikhail Gerasimov: technisch adviseur
IT-specialist die de inbedrijfstelling organiseert met een actieve VR-ruimte met meer dan 8 jaar ervaring! Hij heeft meegemaakt sinds het begin van de ontwikkeling van de VR-industrie in Rusland. Hij was een van de eerste engineeringingenieurs die deze richting in de economie duwde.
Alyona Ivanova: hoofdredacteur
Editor-in-chief, een expert in het werken met sociale media voor meer dan 5 jaar, heeft uitstekende Engelse taalvaardigheid. Alyona werkt in de VR / AR-technologie-industrie omdat ze gelooft dat deze richting in de komende 10 jaar zal evolueren.
Oksana Tovstoles: partnermanager
Het hoofd van onze projectmanager. Behandel alle gerelateerde documentatie en help het team om te communiceren met strategisch belangrijke projectpartners. Hij heeft meer dan 7 jaar ervaring in human resources management.
Alexandra Fefelova: Ontwerper
Illustrator met waardevolle werkervaring. Alexandra is gespecialiseerd in zakelijke branding en grafische ondersteuning. Hij heeft verschillende vaardigheden: brainstormen, conceptontwikkeling, strategie, presentatie en projectmanagement. Elk bedrijf moet zijn eigen naam en gezicht hebben, dat de aandacht trekt en de verkoop en de vraag verhoogt. In Virtual Park ontwikkelde hij illustraties voor gamemodellen en landschappen!
Ruslan Sadovnikov: Senior juridisch adviseur
Juridisch advies met betrekking tot projectontwikkeling, compilatie van vereiste documenten en registratie van rechten. Heeft meer dan 20 jaar ervaring in het bouwen van juridische structuren in offshore- en districtsrechtspraak, grensoverschrijdende transacties, intellectuele eigendom, onroerend goed en andere juridische ondersteuning aan lokale en internationale bedrijven.
Alexey Gagarin: media-adviseur
Specialist voor het promoten van projecten in de media! Met meer dan 12 jaar ervaring op dit gebied! VR Park is de positie van de manager van de hoofdpartner.
Bakhodur Madzhitov: Webentwickler
Web programming specialist, actieve deelnemer aan het Taman VR-project. Hij werkte in een groot IT-bedrijf “Rosait”. Hij heeft minstens zeven jaar ervaring met het ontwikkelen van webbronnen. DoublePrint mede-oprichter van de ontwerp- en drukstudio.
Alyona Kachan: applicatieontwerper
Ontwerper met meerdere vaardigheden, gespecialiseerd in mobiele applicaties (iOS en Android), met ervaring in de ontwikkeling van educatieve platforms
Evgeny Saratovtsev: DevOps Engineer
DevOps Engineer met meer dan 6 jaar ervaring in financiële en bancaire projecten. De belangrijkste ervaring bij het ondersteunen van hoge beschikbaarheid en proactief bewaken van evenementen.
Ksenia Oleynik: Multimedia Designer
Multidisciplinaire specialisten, ontwikkeling van prototypen van 4D-prototypen en Fusion AutoDesk. Interieurvisualisatie en bedrijfspanden, materiaalkeuze en implementatie van ideeën!
Aidar Salimov: 3D grafische ontwerper
Grafisch ontwerper en 3D-illustrator
– Ontwerp een wereld van virtual reality.
– Vorm productontwerp;
– Personage ontwerp;
– geïllustreerde artikelen op de website;
– Ontwerp pictogrammen op de website;
Karakter modelleren, pakketten en verschillende interieurobjecten;
Ervaring voor 16 jaar!
CONSULTANT
Dmitry Teryomenko
Legionair van het Oekraïense volleybal nationale team. 2015 Gwangju Universiade zilveren medaillewinnaar.
Anton Simutov
Zakenman, restauranteigenaar, oprichter van Pheromone Lounge. Particuliere belegger Anton gelooft in de VR / AR-industrie en is een van de eerste businessintegrators voor virtual reality in Rusland geworden.
Olga Kulkova: Doctor in de Esthetische Wetenschappen
Bevorder de integratie van virtual reality in de geneeskunde in Rusland.
Nogmaals bedankt voor het nemen van de tijd om dit artikel te lezen, en nogmaals bedankt voor uw steun aan Virtual VIRTUALPARK.
VOOR MEER INFORMATIE :
auteur: Chubylaw

Leave a comment